Počet záznamov: 1
Internet a sociálne siete ako dôležitá súčasť marketingovej komunikácie
Názov Internet a sociálne siete ako dôležitá súčasť marketingovej komunikácie Autorské údaje Veronika Nekolová Autor Nekolová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 347-351. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Heslá komunikácia marketingová * internet * siete sociálne * siete počítačové * systémy dialógové Anotácia Nové formy marketingovej komunikácie - on-line marketing. Komunikačné nástroje v prostredí internetu. Medzi nové komunikačné prostriedky patria v rámci internetu sociálne siete, blogy, vyhľadávače, on-line reklama, rozvíjajúci sa mobilný marketing. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00205-053, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1