Počet záznamov: 1
Spoločensky zodpovedné podnikanie ako prístup marketingového riadenia podniku
Názov Spoločensky zodpovedné podnikanie ako prístup marketingového riadenia podniku Autorské údaje Lucia Bartková Autor Bartková Lucia Zdrojový dokument Contemporary challenges in management II. : proceedings from international scientific conference : 26. november 2010 Banská Bystrica. S. [1-9]. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2010. ISBN 978-80-557-0145-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá zodpovednosť spoločenská * podnikanie zodpovedné * etika * filantropia * činnosť charitatívna * politika sociálna podniková * ochrana prostredia životného * firmy * marketing * Slovensko Anotácia Spoločensky zodpovedné podnikanie - jej rôzne definície. Zodpovednosť voči spotrebiteľom. Zodpovednosť voči verejnosti. Vzťahy s konkurentmi. Globalizácia a spoločenská zodpovednosť v podnikaní. Spoločenská zodpovednosť podnikov na Slovensku. Príklady z praxe. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1