Počet záznamov: 1
Vyučovanie marketingového výskumu v e-learningovom prostredí Collaborize Classroom
Názov Vyučovanie marketingového výskumu v e-learningovom prostredí Collaborize Classroom Súbežný názov Teaching marketing research in e-learning environment Collaborize Classroom Autorské údaje Zoltán Rózsa, Stanislav Filip, Mária Tokárová Autor Rózsa Zoltán Spoluautori Filip Stanislav Tokárová Mária EUBFNHKHP - Katedra hospodárskej politiky FNH Zdrojový dokument Aktuálne trendy v manažmente verejnej správy : zborník príspevkov z medzinárodného vedeckého seminára : Bratislava 28. apríla 2011. S. 311-320. - Bratislava : crr.sk, 2011. ISBN 978-80-8137-001-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Heslá vzdelávanie elektronické * predmety učebné * výskum marketingový Anotácia E-learning ako multimediálna podpora vzdelávacieho procesu vedie k skvalitneniu vzdelávania. Cieľom príspevku je prezentovať skúsenosti s tvorbou kurzu Marketingový výskum v e-learningovom prostredí Collaborize Classroom. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
článok
Počet záznamov: 1