Počet záznamov: 1  

Sponzoring - významný nástroj marketingovej komunikácie

  1. Názov Sponzoring - významný nástroj marketingovej komunikácie
    Autorské údajeJúlia Lipianska
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentCO - MAT - TECH ´98 : 6. medzinárodná vedecká konferencia, Trnava, 22.-23. október 1998. S. 176-179. - Bratislava : Slovenská technická univerzita v Bratislave, 1998. ISBN 80-227-1112-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 01323-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.