Počet záznamov: 1
Environmentálny marketing
Názov Environmentálny marketing Súbežný názov Environmental marketing Autorské údaje Vítězslav Balhar Autor Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing environmentálny * stratégia marketingová * marketing mix * nástroje marketingové * prostredie životné * zodpovednosť spoločenská Anotácia Environmentálny alebo ekologický marketing ako ucelená orientácia firmy smerom k ekologickým otázkam, ktorá je daná vzťahom k životnému prostrediu a prejavuje sa v cieľoch, stratégiách a konkrétnych marketingových mixoch firmy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01865-004, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 77.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1