Počet záznamov: 1
Kanibalizace v produktovém portfoliu
Názov Kanibalizace v produktovém portfoliu Autorské údaje Jiří Boháček Autor Boháček Jiří Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 5 (Květen 2012), s. 28-30. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * produkty * analýzy * modelovanie * modely * prognózovanie * zákazníci * výskum marketingový Anotácia Ako predchádzať vzájomnej kanibalizácii produktov. Základom je výskum. Získanie informácií o silných a slabých stránkach produktu, o dôvodoch na kúpu, o cenovej prefenrencii zákazníkov, o záujme zákazníkov o nové produkty. Modelovanie budúcej situácie a prognózovanie budúcej podoby trhu. Modelovanie krok za krokom. Úloha marketingu - pomocou analýzy určiť, ktoré sú najpravdepodobnejšie dôvody vysokej substitúcie produktu. Nie je kanibalizácia ako kanibalizácia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-7 + 6 príl.
článok
Počet záznamov: 1