Počet záznamov: 1
Neuromarketing - príležitosť pochopiť spotrebiteľské správanie
Názov Neuromarketing - príležitosť pochopiť spotrebiteľské správanie Súbežný názov Neuromarketing - the opportunity to consumer behaviour Autorské údaje Zuzana Lengyelová Autor Lengyelová Zuzana Zdrojový dokument Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. S. 612-627. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * neuromarketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * psychotechnika * správanie spotrebiteľa Anotácia Postavenie neuromarketingu v marketingovom manažmente s poukázaním na jeho úlohu pri pochopení spotrebiteľského správania. Prekážky plného využitia neurovedy v marketingu v podobe možných etických dilem. Uplatnenie neuromarketingu v marketingovej praxi. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1