Počet záznamov: 1
Aj známa a dlhotrvajúca značka sa môže stať bezcennou
Názov Aj známa a dlhotrvajúca značka sa môže stať bezcennou Autorské údaje Peter Kardoš, Miroslav Jakubec Autor Kardoš Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Jakubec Miroslav EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Finančný manažment. Č. 9 (2012), s. 58-61. - Bratislava : Iura Edition, 2012. ISSN 1338-7065 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * značky výrobné * kvalita výrobkov * káva * kaviarne * fototechnika * potraviny * čokoláda Anotácia Rozšírenie pôvodnej rozlišovacej funkcie značky. Vznik, vývoj a zhodnotenie súčasnej pozície niektorých vybraných značiek: Starbucks, Kodak, Manner. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01014-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 4-12
článok
Počet záznamov: 1