Počet záznamov: 1
Využívanie nástrojov marketingovej komunikácie v prostredí mestských úradov
Názov Využívanie nástrojov marketingovej komunikácie v prostredí mestských úradov Súbežný názov Using of the marketing communication tools in the city office Autorské údaje Alica Božíková, Jozef Krnáč Autor Božíková Alica Spoluautori Krnáč Jozef Zdrojový dokument Nové trendy 2012 : sborník příspěvků zo [VII. ročníku] mezinárodní vědecké konference : Znojmo [22. - 23. 11. 2012]. S. 23-30. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2012. ISBN 978-80-87314-29-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 351/354 - Verejná správa. Štátna správa Heslá správa verejná * správa verejná elektronická * manažment verejnej správy * samospráva regionálna * sektor verejný * komunikácia marketingová Anotácia Marketingový prístup k riadeniu samosprávy. Potreby, priania a názory svojich cieľových segmentov. Informácie o tom, čo sa v území plánuje z hľadiska rozvoja, poskytovaných služieb a podobne. Marketingová komunikácia ako efektívny a účinný nástroj na prenos informácií v samospráve. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1