Počet záznamov: 1
Metódy lokalizácie maloobchodných jednotiek z hľadiska nových prístupov geomarketingu
Názov Metódy lokalizácie maloobchodných jednotiek z hľadiska nových prístupov geomarketingu Súbežný názov The methods of localisation of the retail units from the point of view the latest approaches of the geomarketing Autorské údaje Ján Prílepok Autor Prílepok Ján EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-6]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Poznámky VEGA 1/0039/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Heslá predajne * lokalizácia * ekonomika priestorová * metódy * marketing * geografia * správanie spotrebiteľa Anotácia Priestorové aspekty správania zákazníkov. Metódy lokalizácie predajní. Rozdiely klasických metód lokalizácie a nové prístupy k lokalizácii z hľadiska geomarketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01308-040, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1