Počet záznamov: 1
Uplatnenie online marketingu v marketingovej stratégií vybraného podniku
Názov Uplatnenie online marketingu v marketingovej stratégií vybraného podniku : bakalárska práca Autorské údaje Peter Stoličný, školiteľ: Ľuboš Oláh Autor Stoličný Peter Ďalší autori Oláh Ľuboš (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 55 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 870611
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 740.2 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 949 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1