Počet záznamov: 1
Efektívnosť reklamných kampaní využitím nástrojov online marketingu
Názov Efektívnosť reklamných kampaní využitím nástrojov online marketingu : bakalárska práca Autorské údaje František Jenčo, školiteľ: Ľuboš Oláh Autor Jenčo František Ďalší autori Oláh Ľuboš (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 55 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 870569
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 356.5 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1