Počet záznamov: 1
Changes in international marketing strategies of companies operating in the global luxury industry due to the financial and economic crisis
Názov Changes in international marketing strategies of companies operating in the global luxury industry due to the financial and economic crisis Preklad názvu Zmeny v medzinárodných marketingových stratégiách spoločností pôsobiacich na globálnom trhu s luxusným tovarom vzhľadom na finančnú a hospodársku krízu Autorské údaje Otília Zorkóciová, Erika Mária Jamborová Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 21 (2013), s. 136-148. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * stratégia marketingová * marketing mix * tovar luxusný Anotácia Identifikácia základných prvkov úspešnej medzinárodnej marketingovej stratégie luxusného tovaru v celosvetovom meradle. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00764-015, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 21-24
článok
Počet záznamov: 1