Počet záznamov: 1
Úvod do politického marketingu
Názov Úvod do politického marketingu Autorské údaje Janka Zvončeková Autor Zvončeková Janka EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Zdrojový dokument Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2013 : zborník príspevkov z 12. medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Ekonomická univerzita v Bratislave, 31. máj 2013. S. 560-568, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3659-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 32 - Politika Heslá marketing politický * komunikácia * voľby * mienka verejná Anotácia Stručná genéza politického marketingu, úvod do problematiky politickej komunikácie, formovania pozitívnych posolstiev, práca spin doctorov, ale aj práca s prieskumami verejnej mienky. Poznanie politického marketingu nie je dôležité len pre politickú stranu a politika, ale aj pre voliča, aby chápal reč a konanie politikov v súvislostiach, ktoré sa potom podpíšu pri formovaní jeho politického názoru. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00858-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1