Počet záznamov: 1
Nové trendy v marketingu a ich využitie v praxi
Názov Nové trendy v marketingu a ich využitie v praxi : bakalárska práca Autorské údaje Nikola Zigová, školiteľ: Edita Milčevičová Autor Zigová Nikola Ďalší autori Milčevičová Edita (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu Vydavateľské údaje Košice, 2013. - 52 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 875988
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.5 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1