Počet záznamov: 1  

Prípadové štúdie v marketingu

  1. Názov Prípadové štúdie v marketingu
    Autorské údajeDarina Orbánová
    Autor Orbánová Darina EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    Zdrojový dokumentMarketing Trends in Theory and Practice : scientific papers. S. 103-105. - Žilina : Institute of Management by University of Zilina, 2013. ISBN 978-80-554-0737-1
    PoznámkyG002EU-4/2012
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 303 - Metódy spoločenských vied
    Heslá štúdie prípadové * marketing * vyučovanie
    AnotáciaAktivizujúci prístup k učeniu využitím prípadových štúdií. Analýza podstatných znakov prípadovej štúdie ako vyučovacej metódy. Druhy prípadových štúdií. Základné kritériá, ktoré prispievajú k vytvoreniu dobrej prípadovej štúdie. Prípadové štúdie v marketingu. Výučba marketingu formou marketingových prípadových štúdií.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01075-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.