Počet záznamov: 1
Prípadové štúdie v marketingu
Názov Prípadové štúdie v marketingu Autorské údaje Darina Orbánová Autor Orbánová Darina EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená Zdrojový dokument Marketing Trends in Theory and Practice : scientific papers. S. 103-105. - Žilina : Institute of Management by University of Zilina, 2013. ISBN 978-80-554-0737-1 Poznámky G002EU-4/2012 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 303 - Metódy spoločenských vied Heslá štúdie prípadové * marketing * vyučovanie Anotácia Aktivizujúci prístup k učeniu využitím prípadových štúdií. Analýza podstatných znakov prípadovej štúdie ako vyučovacej metódy. Druhy prípadových štúdií. Základné kritériá, ktoré prispievajú k vytvoreniu dobrej prípadovej štúdie. Prípadové štúdie v marketingu. Výučba marketingu formou marketingových prípadových štúdií. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01075-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1