Počet záznamov: 1
Prípadové štúdie v marketingu
SYS 0177347 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073023.9 100 $a 20131010d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Prípadové štúdie v marketingu $f Darina Orbánová 301 $a G002EU-4/2012 330 $a Aktivizujúci prístup k učeniu využitím prípadových štúdií. Analýza podstatných znakov prípadovej štúdie ako vyučovacej metódy. Druhy prípadových štúdií. Základné kritériá, ktoré prispievajú k vytvoreniu dobrej prípadovej štúdie. Prípadové štúdie v marketingu. Výučba marketingu formou marketingových prípadových štúdií. 463 -1
$1 010 $a 978-80-554-0737-1 $1 200 1 $a Marketing Trends in Theory and Practice $e scientific papers $f Editor: Štefan Hittmár $g Recenzenti: Štefan Hittmár, Jozef Strišš $v S. 103-105 $1 210 $a Žilina $c Institute of Management by University of Zilina $d 2013 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie 675 $a 303 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000028 $x Metódy spoločenských vied 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029377 $a Orbánová $b Darina $p EUBFNHKPG $4 070 $9 100 $r 0,15 $f 1956- $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20131010 $g AACR2 830 $a Príspevok nie je identický so záznamom č. 156669. T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1