Počet záznamov: 1  

Prípadové štúdie v marketingu

  1. SYS0177347
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502073023.9
    100
      
    $a 20131010d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Prípadové štúdie v marketingu $f Darina Orbánová
    301
      
    $a G002EU-4/2012
    330
      
    $a Aktivizujúci prístup k učeniu využitím prípadových štúdií. Analýza podstatných znakov prípadovej štúdie ako vyučovacej metódy. Druhy prípadových štúdií. Základné kritériá, ktoré prispievajú k vytvoreniu dobrej prípadovej štúdie. Prípadové štúdie v marketingu. Výučba marketingu formou marketingových prípadových štúdií.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-554-0737-1 $1 200 1 $a Marketing Trends in Theory and Practice $e scientific papers $f Editor: Štefan Hittmár $g Recenzenti: Štefan Hittmár, Jozef Strišš $v S. 103-105 $1 210 $a Žilina $c Institute of Management by University of Zilina $d 2013
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    675
      
    $a 303 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000028 $x Metódy spoločenských vied
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029377 $a Orbánová $b Darina $p EUBFNHKPG $4 070 $9 100 $r 0,15 $f 1956- $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20131010 $g AACR2
    830
      
    $a Príspevok nie je identický so záznamom č. 156669.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.