Počet záznamov: 1
Internetový marketing - komplex nástrojov na realizáciu marketingových aktivít
Názov Internetový marketing - komplex nástrojov na realizáciu marketingových aktivít Autorské údaje Magdaléna Cárachová Autor Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [recenzovaný zborník príspevkov] : III. medzinárodná vedecká internetová videokonferencia vedeckých pracovníkov a doktorandov : 20. november 2013, [virtuálne EU Bratislava]. S. 56-61 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3769-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing elektronický * internet * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * marketing manažment Anotácia Klasický marketing versus e-marketing. Charakteristika a funkcie marketingového manažmentu. Internetová marketingová stratégia. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01487-007, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1