Počet záznamov: 1
The innovative marketing of Starbucks and its appeal on young consumers in the European Union
Názov The innovative marketing of Starbucks and its appeal on young consumers in the European Union Preklad názvu Inovatívny marketing spoločnosti Starbucks a ich výzva mladým ľuďom EÚ Autorské údaje Šárka Kličková Autor Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 164-177 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá marketing strategický * Európska únia * káva * kaviarne * stratégia inovačná * stratégia marketingová Anotácia Charakteristika marketingových stratégií kaviarenskej spoločnosti Starbucks a kávového priemyslu v EÚ. Špecifické inovatívne marketingové metódy s cieľom zatraktívniť produkt. Dotazníkový prieskum medzi mladými ľuďmi v EÚ. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00567-010, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 906 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1