Počet záznamov: 1  

Inovačná marketingová koncepcia alternatívneho placementu bryndze v konkurencii probiotických výrobkov

  1. Názov Inovačná marketingová koncepcia alternatívneho placementu bryndze v konkurencii probiotických výrobkov : diplomová práca
    Autorské údajeMichaela Štáliková, školiteľ: Peter Filo
    Autor Štáliková Michaela
    Ďalší autori Filo Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 97 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884377

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha2.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce16.7 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.