Počet záznamov: 1
Personalizovaný marketing a nové možnosti tlače
Názov Personalizovaný marketing a nové možnosti tlače Autorské údaje Katarína Podracká Autor Podracká Katarína Zdrojový dokument Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 6, č. Leto (2014), s. 68-69. - Bratislava : Goodwill, 2014. ISSN 1337-9798 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá priemysel propagačný * metódy propagačné * mix komunikačný * propagácia * tlač * internet * digitalizácia * marketing Anotácia Nenahraditeľný vplyv tlačených publikácii v dobe internetu a digitalizácie. Ideálna marketingová stratégia v súčasnosti kombinuje možnosti tlače a digitalizácie. Digitálna tlač a služby personalizovaného marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2014: December 2013-Január/2014
článok
Počet záznamov: 1