Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia časopisu FORBES na vybraný cieľový segment
Názov Marketingová stratégia časopisu FORBES na vybraný cieľový segment : diplomová práca Autorské údaje Zuzana Šimková, školiteľ: Peter Filo Autor Šimková Zuzana Ďalší autori Filo Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 69 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 881540
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 436.1 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1