Počet záznamov: 1
Marketing športového klubu HC Slovan Bratislava
Názov Marketing športového klubu HC Slovan Bratislava Súbežný názov Marketing of sports club HC Slovan Bratislava Autorské údaje Michaela Krescanková, Alexandra Miladinovič Autor Krescanková Michaela EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Miladinovič Alexandra Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. S. 102-108 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Hlavatý Ivan ; Červenka Peter ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3930-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá šport * komunikácia marketingová * mix komunikačný Anotácia Priblíženie problematiky športového marketingu a analýza vnímania marketingových aktivít športového klubu HC Slovan Bratislava jeho fanúšikmi. Vytvorenie obrazu vnímania vybraných prvkov marketingového mixu a marketingovej komunikácie športového klubu HC Slovan Bratislava jeho fanúšikmi. Východiská a odporúčania pre ďalšie smerovanie aktivít športového klubu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01628-013, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 458.7 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1