Počet záznamov: 1  

Impact of consumer values on effective advertising message development

  1. Názov Impact of consumer values on effective advertising message development
    Preklad názvuÚčinok spotrebiteľských hodnôt na rozvoj efektívnej reklamnej správy
    Autorské údajeBarbora Paholková, Sherzod Karimov
    Autor Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Karimov Sherzod EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. pp. 135-140 [CD-ROM]. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2014 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-3993-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    PoznámkyVEGA 1/0635/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá preferencie spotrebiteľské * hypotézy * komunikácia marketingová
    AnotáciaRebríček hodnôt spotrebiteľa a vyvodenie hypotéz o jeho správaní. Testovanie hypotéz modelom MECCAS.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01933-009, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti600.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.