Počet záznamov: 1
Proces uvádzania nového produktu na trh
Názov Proces uvádzania nového produktu na trh Preklad názvu Lauching a new product into the market Autorské údaje Zuzana Lukačovičová, Zuzana Kyselová Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kyselová Zuzana Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 29 (2015), s. 62-72. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0612/12 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * vzdelávanie * konkurencia * tovar * analýza trhu Anotácia Analýza možnosti implementácie nového produktu pre študentov – absolventov škôl, do praxe. Týmto produktom je vzdelávací program pre študentov, ktorého hlavnou myšlienkou je pripraviť študentov na pracovný život a dať im niečo, čo ich konkurencia (iný študent – absolvent) mať nebude, čím môžu získať konkurenčnú výhodu pred ostatnými. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00388-014, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 29-32
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 348.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1