Počet záznamov: 1
Crisis communication on facebook
Názov Crisis communication on facebook Preklad názvu Krízová komunikácia na Facebooku Autorské údaje Václav Stříteský, Adrana Stránská, Peter Drábik Autor Stříteský Václav Spoluautori Stránská Adrana Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 29 (2015), s. 103-111. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá siete sociálne * výmena skúseností * zákazníci * riadenie administratívne * sťažnosti * komunikácia sociálna * komunikácia elektronická * médiá sociálne Anotácia Sociálne médiá a krízová komunikácia. Vyjadrenie negatívnych skúseností zákazníka prostredníctvom Facebooku. Motivácia zákazníkov na sťažnosť cez Facebook. Význam šírenia negatívnej skúsenosti zákazníka sociálnou sieťou. Postoje administrátorov stránok sociálnych sietí. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00388-015, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 29-32
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 310.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1