Počet záznamov: 1
Značky výrobcov vs. súkromné značky obchodných sietí: súboj o prežitie alebo umenie spolužitia (vybrané aspekty)
Názov Značky výrobcov vs. súkromné značky obchodných sietí: súboj o prežitie alebo umenie spolužitia (vybrané aspekty) Súbežný názov Branded products vs. private labels: battle for survival or art of their coexistence (selected issues) Autorské údaje Ladislav Faith Autor Faith Ladislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 69-79 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky * značky výrobné * značky maloobchodné * marketing * správanie spotrebiteľa Anotácia Príspevok sa pokúša rekapitulovať niektoré základné pojmy a pojmy a fakty o svete vývoja pozície súkromných značiek obchodných reťazcov a obchodných značkových výrobcov, pričom sa pohybuje vo svete maloobchodu tzv. kamenných predajní zameraných na predaj FMCG tovaru. Rovnako sa dotýka inštitúcií, ktoré tento svet monitorujú, vyhodnocujú trendy a formulujú odporúčania pre subjekty, ktoré tento svet výroby, distribúcie a maloobchodu vytvárajú, v ňom súťažia o priazeň spotrebiteľov a dosiahnutie čo najvyšších ziskov, minimálne ekonomického prežitia. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00002-007, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 724.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1