Počet záznamov: 1
Špecifiká značky Slovenského paralympijského výboru
Názov Špecifiká značky Slovenského paralympijského výboru Súbežný názov Specifics of Slovak paralympic committee’s brand Autorské údaje Jakub Krako Autor Krako Jakub EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 171-178 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * šport * budovanie značky Anotácia Marketing paralympionizmu je veľmi zložitý. Verejnosť vníma paralympionizmus aj zo sociálneho hľadiska a športový element značky nie je dostatočne známy. Dôvodom tohto stavu môžu byť aj vzťahy s novinárskou verejnosťou a ich činnosťou v neprospech SPV. Špecifiká, ktoré sú spojené s marketingom SPV z historického hľadiska a istý náčrt budúceho vývoja. Základ pre definovanie produktu SPV. Ten zatiaľ môžeme charakterizovať ako nehmotný komplex vlastností, ktoré uspokojujú potreby spotrebiteľov vo forme motivácie, naplnenia potreby identifikácie. Medzi nehmotné prvky produktu taktiež možno zaradiť úspešnú reprezentáciu Slovenska, respektíve zážitok, ktorý prináša sledovanie športu. Verejnosť vníma značku SPV skôr z emocionálneho hľadiska ako z racionálneho. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00002-013, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 597.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1