Počet záznamov: 1
Digital Consumer in Segment of Seniors and Their Impact on Dynamization of Service Enterprises
Názov Digital Consumer in Segment of Seniors and Their Impact on Dynamization of Service Enterprises Autorské údaje Miroslava Čukanová Autor Čukanová Miroslava EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Marketing identity: digital life - part II. : conference proceedings from international scientific conference : 10th - 11th november 2015, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. S. 26-34 CD ROM. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2015 / Matúš Jozef ; Petranová Dana ; Marketing identity 2015: digital life International scientific conference. ISBN 978-80-8105-780-9. ISSN 1339-5726 Výstup z projektu VEGA 1/0205/14 Perspektíva existencie dynamických podnikov služieb v SR v kontexte uplatnenia princípov iniciatívy Inovácia v Únii
Poznámky VEGA 1/0205/14. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing elektronický * obchod elektronický * stratégia marketingová * internet * ekonomika strieborná * rozhodovanie nákupné * seniori Anotácia Výdavky za nákupy realizované prostredníctvom internetu za posledných päť rokov u seniorov. Využívanie internetu a úroveň digitálnej gramotnosti seniorov. Kategórie online nákupov medzi seniormi. Dynamizácia podnikania v sektore služieb. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00143-002, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 589.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1