Počet záznamov: 1
Skúmanie dimenzií udržateľného marketingu v praxi slovenských podnikov
Názov Skúmanie dimenzií udržateľného marketingu v praxi slovenských podnikov Preklad názvu Exploring dimensions of sustainable marketing in practice of Slovak enterprises Autorské údaje Natália Jergová Autor Jergová Natália EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 15, č. 35 (1/2016), s. 108-121. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2016. ISSN 1335-9746 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * pojmy * politika ekologická * marketing environmentálny * marketing mix * štýl životný Anotácia Pojem a vývoj udržateľného marketingu. Trhovo orientovaná udržateľnosť. Postoje a správanie pre udržateľný životný štýl - životné vzory. Prípadová štúdia tvorby udržateľnej marketingovej stratégie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00582-004, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 35-36
článok
Počet záznamov: 1