Počet záznamov: 1  

Skúmanie dimenzií udržateľného marketingu v praxi slovenských podnikov

  1. Názov Skúmanie dimenzií udržateľného marketingu v praxi slovenských podnikov
    Preklad názvuExploring dimensions of sustainable marketing in practice of Slovak enterprises
    Autorské údajeNatália Jergová
    Autor Jergová Natália EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 15, č. 35 (1/2016), s. 108-121. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2016. ISSN 1335-9746
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * pojmy * politika ekologická * marketing environmentálny * marketing mix * štýl životný
    AnotáciaPojem a vývoj udržateľného marketingu. Trhovo orientovaná udržateľnosť. Postoje a správanie pre udržateľný životný štýl - životné vzory. Prípadová štúdia tvorby udržateľnej marketingovej stratégie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00582-004, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 35-36

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.