Počet záznamov: 1  

Trendy v online marketingu na rok 2016

  1. Názov Trendy v online marketingu na rok 2016
    Súbežný názovOnline marketing trends for the year 2016
    Autorské údajePaulína Krnáčová, Silvia Benkőová
    Autor Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Benkőová Silvia
    Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. S. 13-25 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4260-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
    PoznámkyVEGA 1/0134/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing elektronický * internet * marketing mix * nástroje marketingové * stratégia marketingová * siete sociálne * skupiny cieľové
    AnotáciaPrieskum realizovaný medzi marketingovými agentúrami. Vymedzenie trendov v online marketingu na rok 2016, ktoré budú prevládať v online stratégiách firiem na Slovensku. Absolútny trend roka 2016 marketing na sociálnych sieťach.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00855-003, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF866.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.