Počet záznamov: 1
Marketing metrics
Názov Marketing metrics : the manager's guide to measuring marketing performance Autorské údaje Neil T. Bendle, Paul W. Farris, Phillip E. Pfeifer, David J. Reibstein Autor Bendle Neil T. Spoluautori Farris Paul W. Pfeifer Phillip E. Reibstein David J. Vydavateľské údaje Upper Saddle River : Pearson Education , 2016. - 439 s. Vydanie 3rd ed. ISBN 978-0-13-408596-8 , 0-13-408596-5 Druh dokumentu príručky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * trh * stratégia marketingová * reklama * distribúcia * zákazníci * konkurencia * oceňovanie * produkty * zisk * predaj * financie * siete mobilné * siete počítačové Báza dát KNIHY Počet ex. 4, z toho voľných 0, prezenčne 4 Signatúra 892093, 898344, 898905, 911266
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 898905 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 892093 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne 898344 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne 911266 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1