Počet záznamov: 1
Spotrebiteľské správanie v kontexte online marketingu
Názov Spotrebiteľské správanie v kontexte online marketingu Preklad názvu Consumer behaviour in the context of online marketing Autorské údaje Paulína Krnáčová, Silvia Benkoová Autor Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Benkoová Silvia Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 9, č. 34 (2016), s. 171-188. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
Poznámky VEGA 1/0134/14 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá správanie spotrebiteľa * marketing elektronický * správanie spotrebiteľa * internet * nástroje marketingové Anotácia Realizácia spotrebiteľského prieskumu s cieľom zistiť správanie a postoje návštevníkov internetu v nadväznosti na online marketingové nástroje. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01154-005, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 33-36
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 578.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1