Počet záznamov: 1
Inovatívne metódy zberu údajov v marketingovom výskume
Názov Inovatívne metódy zberu údajov v marketingovom výskume Súbežný názov The Innovative methods of data collection in marketing research Autorské údaje Ivan Stračár Autor Stračár Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-7] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * výskum marketingový * rozhodovanie nákupné * metódy * inovácia Anotácia Charakterizovanie a konkrétne pomenovanie inovatívnych metód ako takých a zadefinovanie určitých predikcií marketingového výskumu v budúcnosti. Terminológia inovatívnych metód v marketingovom výskume. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01307-020, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 675.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1