Počet záznamov: 1
Dajú sa ovplyvniť a míňajú
Názov Dajú sa ovplyvniť a míňajú Autorské údaje Michaela Petrášová Autor Petrášová Michaela Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 22, č. 1 (2017), s. 24-25. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá mládež * generácie * rozdiely generačné * spotrebitelia * výrobky značkové * marketing * ceny spotrebiteľské Anotácia Mladí ľudia - internet a sociálne siete považujú za samozrejmosť, potrpia si na kvalitu a dobrú značku. Boj o mladého zákazníka je veľmi dôležitý. Cieľom marketingu pre mladých je vybudovať vzťah k značke. Vo vnímaní ceny sú mladí opakom staršej generácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-6
článok
Počet záznamov: 1