Počet záznamov: 1
Vplyv značky na spotrebiteľské správanie pri kúpe bioproduktov
Názov Vplyv značky na spotrebiteľské správanie pri kúpe bioproduktov Preklad názvu The Impact of brand on a consumer purchase of bioproducts decision Autorské údaje Ján Parobek, Martina Kalamárová, Erika Loučanová Autor Parobek Ján Spoluautori Kalamárová Martina Loučanová Erika Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 126-133. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá značky * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * bioprodukty Anotácia Spotrebitelia ako osoby sú často ovplyvňovaní mnohými faktormi , ktoré ovplyvňujú ich správanie. V rámci konkurenčného prostredia je značka považovaná za jeden z kľúčových faktorov. Nové trendy v orientácii manažmentu značky musia vychádzať z reálnych informácií a dát súčasných spotrebiteľov. Analýza spotrebiteľského správania pri kúpe bioproduktov vo vybraných krajinách s cieľom zistiť, aký je vplyv značky na spotrebiteľské správanie pri kúpe bioproduktov spotrebiteľmi vo vybraných krajinách. Návrh odporúčaní pre ovplyvňovanie nákupného rozhodovania sa spotrebiteľov pri kúpe bioproduktov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 747.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1