Počet záznamov: 1
Branded products a vybrané súvislosti cenotvorby pri ich umiestnení vo filmovom diele
Názov Branded products a vybrané súvislosti cenotvorby pri ich umiestnení vo filmovom diele Súbežný názov Branded products and selected context of pricing dealing with its placement in cinematographic works Autorské údaje Rastislav Zábojník Autor Zábojník Rastislav Zdrojový dokument Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 296-301 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá film * umiestňovanie produktov * propagácia * tvorba cien Anotácia Product placement - terminologické vymedzenie pojmu. Product placement v kontexte cenotvorby. Príspevok poukazuje na relevantné kategórie product placementu, ktoré majú priamy vzťah k hodnote umiestnenia značkového produktu vo filmovom diele. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1