Počet záznamov: 1  

Marketingmanagement

  1. Názov Marketingmanagement : Strategie - Instrumente - Umsetzung - Unternehmensführung
    Autorské údajeChristian Homburg
    Autor Homburg Christian
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Springer Gabler , 2017. - 1368 s.
    Vydanie6. überarb. und erweit. Aufl.
    ISBN978-3-658-13655-0
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * správanie spotrebiteľa * zákazníci * výskum trhu * analýza dát * marketing strategický * nástroje marketingové * marketing mix * prognózy * kultúra podniková
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra897001, 897028

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    897028SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    897001OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.