Počet záznamov: 1
Study: the use of social media for service delivery: how do end-users use customer service 2.0?
Názov Study: the use of social media for service delivery: how do end-users use customer service 2.0? Preklad názvu Štúdia: Používanie sociálnych médií na poskytovanie služieb: ako koncoví užívatelia používajú zákaznícke služby 2.0? Autorské údaje Marcus Diedrich Autor Diedrich Marcus Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 2-11. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá technológie nové * technológie informačné * technológie komunikačné * zákazníci * prieskum * dotazníky * internet * médiá sociálne Anotácia Spôsob využívania služieb spoločností v čase web 2.0 koncovým zákazníkom. Dotazníkový prieskum zameraný na používateľov, ktorí sú v každodennom kontakte s tovarmi alebo službami a denne využívajú služby spoločností. Definícia termínov web 2.0 a customer service 2.0. Význam webu 2.0 a s tým súviace očakávania zákazníkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 211.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1