Počet záznamov: 1
Senzibilita spotrebiteľa na vybrané formy mediálnej komunikácie
Názov Senzibilita spotrebiteľa na vybrané formy mediálnej komunikácie Súbežný názov Consumer Sensitivity of Selected Media Communication Forms Autorské údaje Tomáš Fašiang, Tomáš Ružička Autor Fašiang Tomáš Spoluautori Ružička Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Megatrendy a médiá 2017 : budúcnosť médií II. : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 25.-26.4.2017, Smolenice. S. 144-151. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2017 ; Megatrendy a médiá 2017 budúcnosť médií II. medzinárodná vedecká konferencia / Višňovský Ján ; Palovičová Zuzana. ISBN 978-80-8105-863-9 Poznámky VEGA 1/0283/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * zdroje informácií * médiá Anotácia Spotrebiteľské správanie - charakteristika a zmeny v spotrebiteľskom správaní. Výskum zameraný na poznanie preferencií slovenského spotrebiteľa. Hlavný zdroj informácií v procese nákupného rozhodovania. Hlavný zdroj informácií z hľadiska vekovej štruktúry. Dôveryhodnosť informačných zdrojov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01175-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 4.5 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1