Počet záznamov: 1
An Aging Population: A Competitive Advantage for Companies
Názov An Aging Population: A Competitive Advantage for Companies Preklad názvu Starnúca populácia: konkurenčná výhoda pre spoločnosti Autorské údaje Petra Barešová, Monika Horáková, Tomáš Urbánek Autor Barešová Petra Spoluautori Horáková Monika Urbánek Tomáš Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 1 (2018), pp. 5-22. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. ISSN 1804-1728 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá komunikácia marketingová * nástroje marketingové * efektívnosť * seniori * muži * ženy * správanie * správanie spotrebiteľa Anotácia Analýza marketingovej komunikácie z hľadiska cieľovej skupiny nad 55 rokov. Hlavným zámerom zisťovanie, aké komunikačné nástroje uprednostňuje táto veková skupina, a či sú v preferenciách prítomné významné rodové rozdiely. Porovnanie výsledkov s analýzou danej vekovej skupiny z r. 2014, ktorá bola uskutočnená z pohľadu spoločností. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 726.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1