Počet záznamov: 1
The Beginnings of Market Research and Measurement of Market Advertising Effectiveness
Názov The Beginnings of Market Research and Measurement of Market Advertising Effectiveness Preklad názvu Začiatky prieskumu trhu a meranie efektívnosti inzercie na trhu Autorské údaje Dušan Pavlů Autor Pavlů Dušan Zdrojový dokument Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 7, no. 1 (2016), p. 52-65. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2016. ISSN 1338-130X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá reklama * inzercia * prieskum trhu * meranie konkurencieschopnosti * vývoj * história * efektívnosť Anotácia Skúmanie začiatkov objektivizácie analýz odrážajúcich podmienky efektívnej reklamy na prelome 19. a 20. storočia, t. j. vo fázach vývoja od prvých slovníkov definícií konceptu od r. 1868 až do roku 1927. Autor sa podrobne zaoberá štúdiom dvoch hlavných kníh - monografie od Zdenka Šindlera (Moderná reklama, vydanej v roku 1906) a od Vojtu Holmana (Reklama a život, zverejnenej v roku 1909). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 411.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1