Počet záznamov: 1
Current Use of Personnel Marketing in Czech Companies
Názov Current Use of Personnel Marketing in Czech Companies Preklad názvu Súčasné využívanie osobného marketingu v českých spoločnostiach Autorské údaje Otakar Ungerman, Světlana Myslivcová Autor Ungerman Otakar Spoluautori Myslivcová Světlana Zdrojový dokument AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 8, no. 1 (2018), pp. 232-239. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2018. ISSN 2464-6733 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * marketing personálny * nástroje marketingové * zdroje ľudské * kapitál ľudský * efektívnosť práce * analýza regresná * Česko Anotácia Personálny marketing vníma zamestnanca ako zákazníka a snaží sa o uspokojenie jeho potrieb a želaní. Analýza súčasného personálneho marketingu v Českej republike. Využitie primárneho výskumu na identifikáciu trinástich nástrojov personálneho marketingu a následné preukázanie efektívnosti a frekvencie používania týchto nástrojov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 468 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1