Počet záznamov: 1
Vplyv celebrity endorsementu na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
Názov Vplyv celebrity endorsementu na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa Preklad názvu Impact of Celebrity Endorsement on Consumer Buying Behaviour Autorské údaje Mária Hasprová, Petra Olejárová Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Olejárová Petra Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. S. 33-40 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 Konferencia. ISBN 978-80-225-4508-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * marketing * prieskum marketingový * reklama * propagácia * značky Anotácia Vymedzenie pojmu celebrity endorsement. Rozhodnutie o celebrity endorsemente. Vplyv celebrity endorsementu na správanie spotrebiteľov. Výhody a nevýhody využitia celebrity endorsementu. Charakteristika a výsledky marketingového prieskumu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00549-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 123.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1