Počet záznamov: 1  

Product Placement as an Effective Instrument of Marketing Communication

  1. Názov Product Placement as an Effective Instrument of Marketing Communication
    Preklad názvuUmiestňovanie produktov ako účinný nástroj marketingovej komunikácie
    Autorské údajeMiroslava Loydlová
    Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. S. 134-142. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4507-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá umiestňovanie produktov * marketing * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * zákazníci
    AnotáciaVyužívanie umiestňovania produktov ako nástroja marketingovej komunikácie. Výhody a nevýhody použitia umiestnenia produktov pre spoločnosti aj pre zákazníkov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00553-017, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF138.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.