Počet záznamov: 1
Product Placement as an Effective Instrument of Marketing Communication
Názov Product Placement as an Effective Instrument of Marketing Communication Preklad názvu Umiestňovanie produktov ako účinný nástroj marketingovej komunikácie Autorské údaje Miroslava Loydlová Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. S. 134-142. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4507-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá umiestňovanie produktov * marketing * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * zákazníci Anotácia Využívanie umiestňovania produktov ako nástroja marketingovej komunikácie. Výhody a nevýhody použitia umiestnenia produktov pre spoločnosti aj pre zákazníkov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00553-017, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 138.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1