Počet záznamov: 1
Možnosti marketingových analýz a analytických nástrojov v digitálnom marketingu
Názov Možnosti marketingových analýz a analytických nástrojov v digitálnom marketingu : dizertačná práca Autorské údaje Martin Kuchta, školiteľ: Andrej Miklošík Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Miklošík Andrej (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2019. - 146 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing elektronický * analýzy * stratégia marketingová * digitalizácia * inteligencia umelá Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 907834
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 6.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 907834 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1