Počet záznamov: 1
Životní prostředí a trvale udržitelný rozvoj jako produkt, který je nutno dostat na trh
Názov Životní prostředí a trvale udržitelný rozvoj jako produkt, který je nutno dostat na trh Autorské údaje Helena Křepelková Autor Křepelková Helena Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 3 (2019), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá prostredie životné * ochrana prostredia životného * rozvoj trvalo udržateľný * marketing * spotrebitelia * výskum * vývoj Anotácia Trend presunu aktivít z klasických marketingových útvarov na činnosti výskumu a vývoja, čiže do technicko-legislatívnej oblasti. Dôvodom tohto presunu je aj poznanie, že Zem má obmedzené zdroje potrebné pre trvalé udržanie života na Zemi, že človek je súčasťou ekosystému aj napriek rôznym technickým vymoženostiam. Ďalšie dôvody, prečo sa marketing ako technika a nástroj uvádzania produktov na trh stane zbytočným. Návrat k sociálnemu marketingu, ktorému sa dávnejšie hovorilo osveta. Dôležitý moment - predať ideu trvalo udržateľného rozvoja na základe ochrany životného prostredia zákazníkom na úrovni vlád a samospráv, ale hlavne ľuďom ako spotrebiteľom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
článok
Počet záznamov: 1