Počet záznamov: 1
Analýza vzájomného vzťahu medzi reputáciou podniku a jeho rentabilitou
Názov Analýza vzájomného vzťahu medzi reputáciou podniku a jeho rentabilitou Súbežný názov Analysis of the Relationship Between Corporate Reputation and Profitability Autorské údaje Mária Kozáková, Vladimír Hojdik Autor Kozáková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 287-294 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá modely * reputácia podniku * rentabilita * hodnota trhová * akcie Anotácia Poukázanie na vzájomný vzťah medzi reputáciou podniku a jeho rentabilitou a to pomocou modelu Roberts-Dowling a matematicko-štatistických metód. Model pracuje s chápaním reputácie ako rozdielom medzi trhovou a účtovnou hodnotou, pričom je dôraz kladený na investorov. Použité matematicko – štatistické metódy a to korelačná a regresná analýza. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00815-033, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 303.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1