Počet záznamov: 1
Bannerová slepota v bankových aplikáciách
SYS 0260470 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074126.8 035 $a 163665 $2 CREPC2 100 $a 20191217d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Bannerová slepota v bankových aplikáciách $d Digital Banner Blindness in Bank Applications $f Natália Krištínová 301 $a VEGA 1/0657/19 330 $a Problematika bannerovej slepoty, ktorá má značnú mieru aplikovateľnosti vo finančnom sektore. Súvislosti spojené s ignorovaním reklamy. Analýza súčasného stavu skúmanej problematiky a to či je bannerová slepota skutočne problémom novej digitálnej éry marketingu alebo nie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0260329 $1 010 $a 978-80-225-4657-7 $1 200 1 $a MERKÚR 2019 $b elektronický zdroj $e Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $f Compiled by: Oľga Škvarčeková, Ivan Hlavatý $g Reviewers: Dana Benešová, Peter Červenka, Miroslava Čukanová $v S. 148-153 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2019 $1 215 $a 288 s. [20,46 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048758 $a Škvarčeková $b Oľga $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003000 $a Benešová $b Dana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056965 $a Čukanová $b Miroslava $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2019 $b International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $e Bratislava, Slovak Republic $f 5.-6.12.2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001197 $a bankovníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*0073341 $a sektor finančný 700 -1
$3 eu_un_auth*0050766 $a Krištínová $b Natália $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1979- $q E $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20191217 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1