Počet záznamov: 1
Influence of Product Placement on Consumer Purchase Intention and Purchase Decision
Názov Influence of Product Placement on Consumer Purchase Intention and Purchase Decision Súbežný názov Vplyv umiestňovania produktov na nákupný zámer a nákupné rozhodovanie spotrebiteľov Autorské údaje Michal Budinský, Janka Táborecká-Petrovičová Autor Budinský Michal Spoluautori Táborecká-Petrovičová Janka Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 20, č. 1 (2019), s. 49-60. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 1335-7069 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá umiestňovanie produktov * stratégia obchodná * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * Slovensko * stratégia marketingová * zámery podnikateľské * komunikácia Anotácia Vplyv umiestňovania produktov na spotrebiteľský nákupný zámer, na rozhodovanie o kúpe a správanie slovenských spotrebiteľov. Vzájomná komunikácia spotrebiteľov vo vzťahu k umiestňovaniu produktov. Vzťah medzi demografickými premennými a nákupnými zámermi slovenských spotrebiteľov. Korelácie medzi partnerskou komunikáciou a nákupným zámerom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-2
článok
Počet záznamov: 1